REKLAMACJE

  • Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego.
     

  • Jeżeli rzecz zakupiona w naszym sklepie ma wadę możesz jako klient złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, ewentualnie wymienimy Ci rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usuniemy.
     

  • Może zamiast zaproponowanego przez nas usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady.
     

  • W razie stwierdzenia wad Towaru należy o tym fakcie niezwłocznie powiadomić nas za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@artec.com.pl
     

  • Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania Cię w tym okresie, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
     

  • W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy podać imię i nazwisko, adres, nr zamówienia oraz opisać na czym polega wada towaru.
     

  • W razie uznania reklamacji za zasadną ponosimy koszty związane z przesyłką.
     

  • W przypadku odsyłaniu do nas towaru należy go odpowiednio opakować i zabezpieczyć przed uszkodzeniem w sposób odpowiadający rodzajowi towaru, z uwzględnieniem jego charakteru i właściwości.
     

  • NIE przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
     

  • Adres do odsyłania towarów: ARTEC Sp. z o. o.; ul. Płońska 61; 06-400 Ciechanów.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuj Więcej informacji Odrzuć