REKLAMACJE
-
Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego.
-
Jeżeli rzecz zakupiona w naszym sklepie ma wadę możesz jako klient złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, ewentualnie wymienimy Ci rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usuniemy.
-
Może zamiast zaproponowanego przez nas usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady.
-
W razie stwierdzenia wad Towaru należy o tym fakcie niezwłocznie powiadomić nas za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@artec.com.pl
-
Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania Cię w tym okresie, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
-
W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy podać imię i nazwisko, adres, nr zamówienia oraz opisać na czym polega wada towaru.
-
W razie uznania reklamacji za zasadną ponosimy koszty związane z przesyłką.
-
W przypadku odsyłaniu do nas towaru należy go odpowiednio opakować i zabezpieczyć przed uszkodzeniem w sposób odpowiadający rodzajowi towaru, z uwzględnieniem jego charakteru i właściwości.
-
NIE przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
-
Adres do odsyłania towarów: ARTEC Sp. z o. o.; ul. Płońska 61; 06-400 Ciechanów.